Friday, December 10, 2010

Saya Jumpa Yuna. HAHA

salam. jalan jalan. saya nampak seorang perempuan yang sangat gorgeous! tinggi lampai. YUNA!! kaku jap jadi statue! ehehe. pastu mula macam jadi peramah jap. pegi salam amik gambar tanye album. HAHA. tipu je. tak tanya album pun. saya bukan paparazi! LOL





okelah. muka saya macam muka baru bangun tido. kesah? HAHA. jumpe yuna cukup menarik. peluk dan buat peace same2. ehe. bye!

8 comments:

nabihah ramli said...

whoaaaa..bestnyeee..YUNAAAAAAAAAAAAAA
jumpa kt mne ni??hehe

zarifahmr said...

HUARRGGGHHHHHHH (0o0)

Rozana Razali said...

wah3, yuna laaa..

Sarazaqea said...

Hai....
Eh tu kakak saya....
Tu kakak saya....
Saya rasa bertuah ah :) Kakak saya yang baju hitam. Lagi lawa.

ardinihumaira said...

fuhyo... kena peluk! besh3 ^___^


siriyes dni baru tahu yang Yuna ni tinggi lampai orangnya. ingatkan biasa-biasa je. alamak kalo dni yang jumpa yuna agaknya duk bawah ketiak dia kot. safiyya pon tinggi jugak ni :D

noyu aida said...

yuna kai heels lagi tinggi kowt dari safiyah..hehe

keryoki said...

safiyah dah kalah ngan yuna daaa..hee

Safiyya said...

nabihah : jumpe kat ib. ehe

zarifah : ^_^

rozana : yeah! mak dia pun ade seblah dia. ehe

kak ngah : haihs! nyenyam molep dis awop. HAHA

k. dini : hehe. dia sangat tinggi kak! sy pakai heels dah tu. =D

sys noyu : hehe. absolutely! dahla tinggi tp pakai heels lagi. mmg super tinggi lah kan? =D

rodi : haha/ bile masa pulak aku menang nyeee? =p