Monday, January 17, 2011

Dara.com February has been released! =D

Salam. alhamdulillah, Dara.com edisi februari sudah diterbitkan. dan genaplah setahun saya menceburi bidang permodelan dalam majalah dara.com. wheeee. serious tak sangka dah setahun sebab penglibatan pertama saya dalam dara.com juga pada februari, tahun lalu menerusi slot fesyen, baju muslimah. ;) terima kasih Dara.com kerana memberi saya peluang yang berganda-ganda dari tahun lepas sehingga ke hari ini. semoga Dara.com semakin maju dan cemerlang dari isu ke isu. amin.. ;)




okeylah. ucapan dah panjang berjela. kali ini saya memakai baju untuk pergi interview! hehe. berbeza dengan yang dulu-dulu. kalau dulu-dulu, mesti pakai baju muslimah. tapi kali ni, ala-ala formal gituh. hehe. ada 4 muka surat dan gambar nak besar je. aduhss. =.= thanx team dara.com sebab seliakan saya masa tu.




thanx jugak kepada Ain yang inform kat saya semalam. juga kepada syazana n kak noyu yang alert dengan muka saya yang hanya picisan di dalam majalah yang semakin gah itu. terima kasih semua. ;)















gambar-gambar di bawah hanya di sebalik tabir sahaja. yang dalam dara.com tu err. tengok sendiri lah. *segaaaaaaan* nanti beli dara.com isu februari okeh! till then. gunnites. ;)

3 comments:

~izan~ said...

sgt cntik..nk g beli la jap lg hehe

사이트 ✻ romlah said...

hehe ;)
February jugak en .
bulan untuk kita2 kak safiyah ! :)
* i loike !

Unknown said...

kak izan : hehe. mekap dia tebal kak. tu sebab cantik. cuba tak mekap? -_-' akak, ajar sy mekap mata! ;DD



romlah : hehe. february bulan kite. ;)