Wednesday, July 6, 2011

Photoshoot Dara.com : Baju Muslimah.

Assalamualaikum.





Keesokan hari selepas saya shooting di Proton Edar, saya di tugaskan lagi untuk shoot baju muslimah dari Sinar Inspirasi. dan kali ini juga saya bergandingan dengan Cik Syarehan, designer baju entry Photoshoot saya di Proton Edar Showroom yang lalu. :)





masih lagi bertemankan cousin saya, Nur Farhana, kali ini lokasi photoshoot adalah di Bangunan Baru Karangkraf. sesi mekap di Bilik Mesyuarat 1, dan kelihatan ramai model2 catwalk dalam bilik tersebut. hehe. mereka akan catwalk untuk satu program Wedding. dan mereka memperagakan baju-baju kahwin. oh my, sangat gorgeous baju-baju kahwin mereka. :D makanya, senang cerita, saya ringkaskan seperti details di bawah. :)




Hari : Rabu
Tarikh : 22 Jun 2011
Tempat : Bangunan Baru Karangkraf
Partner : Cik Syarehan
Make-up Artist : Cik Non
Tajaan Pakaian : Baju Muslimah Sinar Inspirasi






haha. sumpah dah lama tak amik gambar perasan macam ni. =p
anyway, hasil make up Cik Non. :)




memperkenalkan, cik non, saya, dan cik syarehan. :)




dalam slot fesyen kali ini, saya memakai 3 helai baju. so tunggu keluaran majalah dara.com akan datang! salam hari rabu! :)



4 comments:

Farah Aqilah said...

waaah waahh as usuall you look gorgeous saffiya! keep up your good work! hee sgt suit skali jd model muslimah,saffiyah mmg berkebolehan! thumbs up! (^_^)

Aida Azryn said...

feewiitt.. kamoo cantek! ;)

Ardini Humaira said...

cantik cik non mekap.. bestnye safiyya :)

Enuni Hanim said...

Hye! Tumpang lalu jap ye. Nk promote this blog, http://hijab-intrend.blogspot.com/

Kat sini ada shawls yg cntik and gojes. Latest is, custom made shawls yg kami sdiri reka. Sgt cntik! kalau free, jom terjah okay? thanks!