Wednesday, July 6, 2011

Photoshoot Dara.com di Proton Edar Showroom

Assalamualaikum.





2 minggu lepas, saya telah menghadiri sesi photoshoot untuk majalah Dara.com. dan saya shoot untuk slot fesyen. :)





kami diberi satu bilik untuk persalinan baju. Proton Edar Showroom telah menaja tempat untuk kami shooting. bukan dara.com sahaja, majalah Nur juga shoot di tempat yang sama. :D untuk majalah Nur, model yang terlibat adalah pelakon Akasia Nora Elena, Ramona, sebagai watak minor, Nilawati dalam drama Slot Akasia Nora Elena. Pereka fesyen untuk busana Majalah NUr ialah Zulfadhli. :) mereka memperagakan baju pre-wedding! :D




kali ni saya shoot untuk 3 pasang baju yang berbeza bersama partner saya yang sangat cantik, Cik Wani. baju pertama, baju ala-ala Fairy Tales. colur pink2 gitu. baju saya, err, unik la jugak dan diperbuat dari kain Chiffon. bukan baju kurung, tapi macam baju ala-ala princess dalam cite Enchanted gitu. =D kami shoot dengan Kereta Proton Inspira Maroon, dalam Proton Edar Showroom. Sambil-sambil peraga, sambil-ambil promot kereta Inspira! :D





Baju ke dua ala-ala baju Anugerah Bintang Popular. trendy and glamour! pakai baju colour kuning n partnet sy pakai baju hijau, memang sangat menyerlah. kami memperagakan baju itu dengan si Satria Neo R3 di luar showroom. agak silau. berkerut-kerut muke nk senyum. muehehehe. tapi alhamdulillah, berjaya senyum dengan nampak gigi. =B anyhow, designer baju-baju itu ialah, Cik Syarehan. :)





dan baju terakhir yang saya dan partner saya peragaan ialah Baju ala-ala pergi konsert Faizal Tahir/Wings. aha! rock sket. pakai jacket leopard. kami shoot dengan Satria Neo Maroon lagi :D






haru sekejap sebab kain yg saya pakai tu nak terlondeh. adei -_-'



thanx kak ana for the snaps! :D





hehe. gambar disebalik tabir je sy tepek kat sini. nanti kite same2 beli dara.com edisi ogos okey! :D






p/s : Saga FL 1.6 sangat berbaloi. RM46++K je. kalaulah saya ada gaji sebanyak tu. teringin nak beli Saga FL1.6. huuuu