Friday, January 18, 2013

2013 : First Entry

Assalamualaikum. salam tahun baru semua. :) its been so long i didn't write here. hi blogspot. hmm. 2012 banyak meninggalkan kenangan manis, pahit, deraian air mata, dan macam2 lagi. alhamdulillah, penutupan 2012 juga ditinggalkan dengan satu kenangan yang cukup indah. alhamdulillah syukur atas keizinan-Nya utuk mengecapi segala nikmat dari-Nya. :)




2 hari lepas aku selesai menghadapi peperiksaan akhir semester. insyaAllah, aku akan melagkah lagi kesana untuk mengambil jubah konvokesyen dan status aku bertukar dari seorang pelajar yang akan menceburkan diri ke dunia pekerjaan. insyaAllah.




banyak lagi cerita yang aku nak sampaikan. cerita berserta ilmu, pesanan dan perkongsian untuk sesiapa yang sudi membaca. entry ni saja aku update untuk panaskan engine. hehehe. till next time then. bye!






5 comments:

mekjangok said...

phewiit!!...lawo spek...cam tuannya jugak..hehehehe

zarifahmr said...

welcome to the club (kerja) ! hehehe

Aida Azryn said...

nak pinjam spek boleh? =P

Unknown said...

as'salamualaikum..macam mane nak add fb engko eh?aku x tau which one of saffiya ulfah on facebook is the true saffiya..Aku Muhammad Musrie Adek Fathullah dari brunei..just want to be friend and nothing more..jazakillahu khairan khotiro kaum hawa..asiff

Unknown said...

as'salamualaikum..macam mane nak add fb engko eh?sebab aku x sure mane satu safiyya yg betui kat dalam fb tu..maaf sebab comment kat sini...