Wednesday, June 20, 2012

Mode : Exam Ended. Alhamdulillah

Assalamualaikum.




Alhamdulillah. what a relief. terasa ringan sebelah kepala setelah semuanya selesai. dan alhamdulillah, sepanjang peperiksaan, i gave the best shot to all papers. berkat doa kalian, ku harapkan semoga dimakbulkan. amin. :')




terima kasih McD Bangsar kerana sepanjang minggu peperiksaan dan minggu study week, tempat itu adalah tempat utama untuk saya menelaah pelajaran. terima kasih sebab beri tumpang duduk dan study di sana. alhamdulillah, sepanjang berada di sana, saya tak distract dengan bola sepak dan rokok. hanya bertemankan nota dan lagu iringan juga secawan kopi dan fries.




terima kasih juga kepada Ana (zillion thanks) dan Muaz sebab sudi temankan saya study. Ana sentiasa menjadi teman pilihan untuk study di mcd. sebab spirit dia study memang umpph! :D terima kasih juga buat rummet, 'Atiyah, kerana sudi menyampaikan apa yang telah difahami kepada saya. juga sahabat-sahabat lain, terima kasih banyak-banyak. :')




Alhamdulillah skali lagi kerana lab session saya dah selesai. maka saya perlulah membanting tulang untuk menyiapkan report dan dihantar pada minggu ini selewat-lewatnya. Allah, permudahkan urusanku.. :')




sepanjang exam, saya tidur dalam pukul 4.30pagi setiap hari dan selepas exam tadi, saya dah lepas dendam untuk tidur sebanyak yang mungkin. hehe. okeylah. sambung lepas siap report yea. tata. :D

2 comments:

nur anis said...

good luck tunggu result ya..:)

Queen said...

tahniah and gudluck! :)

check out my blog ade voucher untuk followers bertuah..
http://broochforqueens.blogspot.com/2012/06/gift-voucher-for-1st-50th-followers.html