Thursday, February 28, 2013

24th Birthday on 24th Feb 2013

alhamdulillah. aku masih bernafas untuk ke 24 tahun dan masih sihat diberi nikmat untuk hidup yang pada aku cukup sempurna, maksud aku, aku masih boleh makan, masih boleh berjalan, masih boleh bergelak ketawa, masih boleh berlari dan yang paling penting, aku masih boleh beribadat kepadaNya. syukur alhamdulillah wasyukurillah. :)




terima kasih kepada kalian yang sudi wish kepada aku, tak kira lah dekat facebook ke,instagram ke, wassap ke, sms/text ke, ataupun call terus utk wish birthday aku.tapi yang paling best aku dapat post card dari germany, kakak aku yang aku sangat rindu post dari sane. sweet giler okey! :D seriously kalian sangat sweet sebab aku walaupun aku dah besar panjang dah nak mencecah ke title wanita dewasa, masih lagi ada yang ingat tentang hari kelahiranku. :')




hadiah paling best ialah hadiah dari abah aku sebab abah aku baiki pipe sendiri tanpa upah orang lain semata-mata untuk anak dia sorang ni. (ceh perasan macam aku sorang guna pipe tu. hahaha) umi pun best jugak sebab umi bagi telekung baru kaler gold. hehehe. omey omey!




tapi birthday kali ni rasa biase tapi special! :D rasa happy sepanjang masaaaa. hehehe. semoga Allah memakbulkan doa kalian semua. dan semoga Allah mempermudahkan kehidupanku untuk hari-hari yang mendatang. amin :)

No comments: