Thursday, February 28, 2013

Kenapa yang sangat perit.

kenapa aku cepat rasa kasihan. kenapa aku cepat percaya. kenapa aku cepat menolong. kenapa aku dengar saja semua tu. kenapa aku diberi harapan yang tinggi. kenapa aku yakin dengan harapan yang diberi. kenapa aku perlu letak harapan yang tinggi. kenapa aku diceritakan cerita yag tidak baik. kenapa aku terima sahaja semua itu. kenapa aku tak aware dengan apa yang berlaku masa tu.




kenapa tak berterus terang. kenapa lambat bagitahu aku. kenapa kau tak pikir pasal aku. kenapa masa nak mitak tolong, bukan main bersungguh. kenapa bila dah ada yang lain, kau blah macam tu je. kenapa kau macam takde manner. kenapa kau sorokkan dari aku lama-lama. kenapa kau sanggup tipu aku. kenapalah kau tak tahu yang bahawasanya peragai kau ni akan menyusahkan aku. kenapa kau tabur janji tapi satu pun kau tak tepati. kenapa kau sanggup bersumpah tapi sebenarnya sumpah kau tu tak benar. kenapa kau suka cakap belit2. kenapa kau cakap kat orang lain, versi lain, kat aku versi lain. kenapa point yang kau nak cakap tu tak sama walaupun jalan cerita yang sama. kenapa kau sanggup buat macam tu. kenapa aku percaya kau. kenapaaaaa...... huhuhuhu  (T_T)




kenapa kau tak berterus terang. kenapa kau cerita kat orang lain. kenapa tak cerita kat aku. kenapa kau babitkan ramai orang yang terlibat. kenapa kau putar belit cerita. kenapa kau salahkan aku sebab kau x dapat pegi keje tempat lain. kenapa kau tak salahkan kau demam. kenapa kau insist nak keje dengan aku. ye insist. kenapa masa berbincang talipon 2 jam kau yakinkan aku benda lain,kau janji benda lain,  tapi hakikatnya masa kau nak blah, tiba2 yakin dengan kenyataan yang berbolak balik.kenapa alasan kau tu aku rasa macam tak masuk akal. kenapa ya. kenapa.mungkin kau tau kenapa aku marah dan terkilan. tapi aku tahu kau takkan mengaku bersalah. takpa. Allah dapat mengadili segalanya. Allah maha mengetahui. 




dahlah. ni bukan soal cinta. tapi soal hati.

1 comment:

tenku butang said...

done follow sini.. jom follow n singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/